open All Channels
seplocked EVE New Citizens Q&A
blankseplocked Looking for a trainee to coach
 
This thread is older than 90 days and has been locked due to inactivity.


 
Pages: 1 [2]

Author Topic

Korrakas
Caldari
Legion of Ascension
Beyond Ascension
Posted - 2009.05.11 18:01:00 - [31]
 

lololol i just realised which allaince so called mentor is in
phahahahahaha how about teaching them how not to epically die from the biggest alliance in eve to a bunch of anime emoraging nerds with a dysfunctional leader. Rolling Eyes

btw posting this on CAOD

Buxaroo
Gallente
The Army of The Ori
IMPERIAL LEGI0N
Posted - 2009.05.11 18:43:00 - [32]
 

Originally by: Korrakas
lololol i just realised which allaince so called mentor is in
phahahahahaha how about teaching them how not to epically die from the biggest alliance in eve to a bunch of anime emoraging nerds with a dysfunctional leader. Rolling Eyes

btw posting this on CAOD


Look at how stupid you are. Come down to Querious if you think BoB is dead.


Evil Pookie
BURN EDEN
Posted - 2009.05.11 18:51:00 - [33]
 

maybe i should take you under my wing limited slip and teach you how to not lose so many ships ugh

Illayne
Amarr
GoonFleet
GoonSwarm
Posted - 2009.05.11 19:04:00 - [34]
 

Originally by: Buxaroo
Originally by: Korrakas
lololol i just realised which allaince so called mentor is in
phahahahahaha how about teaching them how not to epically die from the biggest alliance in eve to a bunch of anime emoraging nerds with a dysfunctional leader. Rolling Eyes

btw posting this on CAOD


Look at how stupid you are. Come down to Querious if you think BoB is dead.



Look at how stupid you are. Your alliance is bad and your members are still acting as if they are worth a damn.
lololol~~Razz

Fux Orgasma
Posted - 2009.05.11 19:10:00 - [35]
 

Originally by: Illayne
Originally by: Buxaroo
Originally by: Korrakas
lololol i just realised which allaince so called mentor is in
phahahahahaha how about teaching them how not to epically die from the biggest alliance in eve to a bunch of anime emoraging nerds with a dysfunctional leader. Rolling Eyes

btw posting this on CAOD


Look at how stupid you are. Come down to Querious if you think BoB is dead.



Look at how stupid you are. Your alliance is bad and your members are still acting as if they are worth a damn.
lololol~~Razz


Umm, I just checked BoB's killboard and that's a crapload of capital/POS/BS kills in the last couple of weeks. They don't seem to be doing too bad considering they have all of those alliances shooting at them. And Triumvarant just killed 5 motherships in one single fight and people say they aren't worth a damn either.

Zepher Bronyn
Echo Holdings
Posted - 2009.05.11 19:27:00 - [36]
 

This should read,
Ass**** looking for inexperienced ass**** who wants to be the best ass**** in Eve

PS Must be ass****
PPS Seriously only ass****s
PPPS I cannot stress how big a part being an ass**** is in your being picked.

Zepher Bronyn
Echo Holdings
Posted - 2009.05.11 19:28:00 - [37]
 

Edited by: Zepher Bronyn on 11/05/2009 19:29:26
Originally by: Buxaroo
Originally by: Korrakas
lololol i just realised which allaince so called mentor is in
phahahahahaha how about teaching them how not to epically die from the biggest alliance in eve to a bunch of anime emoraging nerds with a dysfunctional leader. Rolling Eyes

btw posting this on CAOD


Look at how stupid you are. Come down to Querious if you think BoB is dead.




Which npc station will you be docked in?

Tranka Verrane
Mentors Administration
Posted - 2009.05.11 19:37:00 - [38]
 

Originally by: Zepher Bronyn
This should read,
Ass**** looking for inexperienced ass**** who wants to be the best ass**** in Eve

PS Must be ass****
PPS Seriously only ass****s
PPPS I cannot stress how big a part being an ass**** is in your being picked.



I must admit that was the impression I got.

Buxaroo
Gallente
The Army of The Ori
IMPERIAL LEGI0N
Posted - 2009.05.11 20:10:00 - [39]
 

Originally by: Zepher Bronyn
Edited by: Zepher Bronyn on 11/05/2009 19:29:26
Originally by: Buxaroo
Originally by: Korrakas
lololol i just realised which allaince so called mentor is in
phahahahahaha how about teaching them how not to epically die from the biggest alliance in eve to a bunch of anime emoraging nerds with a dysfunctional leader. Rolling Eyes

btw posting this on CAOD


Look at how stupid you are. Come down to Querious if you think BoB is dead.




Which npc station will you be docked in?


Take your pick.

Zepher Bronyn
Echo Holdings
Posted - 2009.05.11 21:40:00 - [40]
 

Originally by: Buxaroo
Originally by: Zepher Bronyn
Edited by: Zepher Bronyn on 11/05/2009 19:29:26
Originally by: Buxaroo
Originally by: Korrakas
lololol i just realised which allaince so called mentor is in
phahahahahaha how about teaching them how not to epically die from the biggest alliance in eve to a bunch of anime emoraging nerds with a dysfunctional leader. Rolling Eyes

btw posting this on CAOD


Look at how stupid you are. Come down to Querious if you think BoB is dead.




Which npc station will you be docked in?


Take your pick.


We already liberated the ones I wanted, all that's left is that crap you linked to.
I'm sure you'll see us in local soon enough though, right now I'm trying to liberate my Velator from 49-, then we'll be right there.

Tempest Kane
Amarr
Reikoku
Posted - 2009.05.11 22:59:00 - [41]
 

I think some people might have missed the point a bit (thanks for the free bumps anyway i guess), Say what you will about our little group but you certainly will not find many who would be considered our peers in any field regardless of if you hate us or love us.

That said i think this is a really interesting concept Slip, hope it works out for you, i can certainly see how it could be very rewarding for all partys for a magnitude of reasons.

I look forward to reading how this venture got on in the future.

Lizhia Birath
Minmatar
AzTra Logistics
QUAFE Alliance
Posted - 2009.05.12 06:06:00 - [42]
 

Edited by: Lizhia Birath on 12/05/2009 06:06:36
Originally by: Buxaroo
Originally by: Korrakas
lololol i just realised which allaince so called mentor is in
phahahahahaha how about teaching them how not to epically die from the biggest alliance in eve to a bunch of anime emoraging nerds with a dysfunctional leader. Rolling Eyes

btw posting this on CAOD


Look at how stupid you are. Come down to Querious if you think BoB is dead.




Bob is not dead(well bob is a corp in Goonswarm, the best one but Kengoku is not dead). You just don't own any space anymore :3

Gneeznow
Minmatar
Ship spinners inc
Posted - 2009.05.12 06:34:00 - [43]
 

stop hatin' !

ZelRox
Reikoku
IT Alliance
Posted - 2009.05.12 07:05:00 - [44]
 

Originally by: Gneeznow
stop hatin' !


QFT

Originally by: Evil Pookie
maybe i should take you under my wing limited slip and teach you how to not lose so many ships ugh


My my, last time BE came to Delve they killed some ships and lasted whole 3 days there before moving off north. Its because we lost all those shipz to you, am i rite ?

Val Streth
Minmatar
GoonFleet
GoonSwarm
Posted - 2009.05.12 14:49:00 - [45]
 

Limited Slip is a scrub. I will mentor you for a 250m ISK processing fee.

Thuggi
Posted - 2009.05.13 04:03:00 - [46]
 

lol but your kenzoku what do you know about eve lol

Evil Pookie
BURN EDEN
Posted - 2009.05.14 14:57:00 - [47]
 

Originally by: ZelRox
Originally by: Gneeznow
stop hatin' !


QFT

Originally by: Evil Pookie
maybe i should take you under my wing limited slip and teach you how to not lose so many ships ugh


My my, last time BE came to Delve they killed some ships and lasted whole 3 days there before moving off north. Its because we lost all those shipz to you, am i rite ?


Name: ZelRox
Alliance: KenZoku
Corporation: Reikoku
Losses: 50
Kills: 508
Success ratio: 3,203% (3:1)

Name: Evil Pookie
Alliance: NONE
Corporation: BURN EDEN
Losses: 111
Kills: 6,650
Success ratio: 4,788% (62:1)

you obviously know more about pvp than I do Rolling Eyes


Pages: 1 [2]

This thread is older than 90 days and has been locked due to inactivity.


 


The new forums are live

Please adjust your bookmarks to https://forums.eveonline.com

These forums are archived and read-only