open All Channels
seplocked My EVE
blankseplocked [Video] Shields of Glory - Solo BS PvP
 
This thread is older than 90 days and has been locked due to inactivity.


 
Author Topic

XDMR
Posted - 2011.09.05 08:53:00 - [1]
 

Edited by: XDMR on 05/09/2011 10:22:03
Edited by: XDMR on 05/09/2011 08:53:26
Heya mates,

This is my first PvP video to put outWink
So critical/constructive feedback is appreciated.

What u will see in this vid:

- Blaster's (lots of em)
- drunken Piloting
- Camerashaking
- decent solo fight's (imo)


What u will NOT see:

- Nanofiber II
- ECM Drones
- T3/Falcon/Scout alt
- Pro footage

Ships Flown: Ferox, Drake, Scorpion, Raven, Rokh


Download:

Shields of Glory - mkv


Stream:

Youtube



Length: 24:19
Resolution: 1680 x 1050
Size: 683 MB



Track-List [In Order]:
█ Noisia - Dystopia
█ Portishead - Machine Gun
█ Gemini - Elevate
█ Kill Bill - Bang Bang (Hedlok Remix)
█ Moleman - Rush
█ MGMT - Kids (Dagga Remix)
█ Mario M - Let me out


*please forgive me for possible spelling mistakes, since english isn't my native languageWink

Fly safe X o/




Tabs27
Caldari
Super Batungwaa Ninja Warriors
0ccupational Hazzard
Posted - 2011.09.05 09:03:00 - [2]
 

Edited by: Tabs27 on 05/09/2011 10:18:33
First, dl'ng \o/

This was v. cool to watch bro; you flew some unique active ships. I enjoyed the fights! It was lolz that you included the clip of your Active Drake from the other person's perspective, n1. Make more videos, when you get the time!

Oh, and thanks for mentioning me in the credits Very Happy



Scorpionidae
Posted - 2011.09.05 09:15:00 - [3]
 

Edited by: Scorpionidae on 05/09/2011 19:04:24
Second going to download now!!!!

Really good action!! And ppl said I would die if I ever fit a Caldari BS like that! Next time I'll just tell them to watch this!!!

Scorpionidae Very Happy


Mystical Might
Amarr
The Imperial Fedaykin
Posted - 2011.09.05 10:30:00 - [4]
 

Edited by: Mystical Might on 05/09/2011 11:12:39
Dl'ing this.
Really enjoyed the soloBS scenes. Sadly, I was unable to finish watching it due to the player I was using being all derp-ish, and it kept freezing. I definetly liked what I was able to watch though. Keep up the good work.

Shiroi Okami
Gallente
Genos Occidere
HYDRA RELOADED
Posted - 2011.09.05 10:59:00 - [5]
 

Edited by: Shiroi Okami on 05/09/2011 12:00:35
Downloadin

E: Major cred for a rokh centric video, thoroughly enjoyed that. Overall quite a decent vidya, probably just a bit too much 1v1 for some people's tatses. I enjoyed them myself though.

I facepalmed so hard at that sacriledge ><

XDMR
Posted - 2011.09.05 11:19:00 - [6]
 

Originally by: Mystical Might
Edited by: Mystical Might on 05/09/2011 11:12:39
Dl'ing this.
Really enjoyed the soloBS scenes. Sadly, I was unable to finish watching it due to the player I was using being all derp-ish, and it kept freezing. I definetly liked what I was able to watch though. Keep up the good work.



Thx for the feedback(u also Tabs :P), check out the youtube link to see the rest (if you want ofc :P)

X


Naomi Wildfire
Amarr
Spricer
Raiden.
Posted - 2011.09.05 12:55:00 - [7]
 

Nice to see you making a video, gonna download now :)

XDMR
Posted - 2011.09.05 13:01:00 - [8]
 

Originally by: Naomi Wildfire
Nice to see you making a video, gonna download now :)


Nice to see you remembering me :P

Dinta Zembo
Posted - 2011.09.05 13:12:00 - [9]
 

I failed like an idiot in that fight but it's nice to see it from your point of view. Nice vid man Razz

s0lar pulse
Posted - 2011.09.05 13:17:00 - [10]
 

Originally by: XDMR
Originally by: Naomi Wildfire
Nice to see you making a video, gonna download now :)


Nice to see you remembering me :P


^One night stand?


Good video. Peace!

-proxyyyy

XDMR
Posted - 2011.09.05 13:23:00 - [11]
 

Originally by: s0lar pulse
Originally by: XDMR
Originally by: Naomi Wildfire
Nice to see you making a video, gonna download now :)


Nice to see you remembering me :P


^One night stand?


Good video. Peace!

-proxyyyy



Haha, u jelly mate?Laughing
thx for feedback Wink

X

Prozacxx
Caldari
Genos Occidere
HYDRA RELOADED
Posted - 2011.09.05 13:33:00 - [12]
 

Edited by: Prozacxx on 05/09/2011 14:43:36
Will make load of down

good rokhing m8er

Laktos
Gunpoint Diplomacy
Posted - 2011.09.05 13:48:00 - [13]
 

Sounds fun. Will download :)

Naomi Wildfire
Amarr
Spricer
Raiden.
Posted - 2011.09.05 13:53:00 - [14]
 

Originally by: XDMR
Originally by: Naomi Wildfire
Nice to see you making a video, gonna download now :)


Nice to see you remembering me :P


I know the only face that camps in my channel :D

W0wbagger
Immortalis Inc.
Shadow Cartel
Posted - 2011.09.05 14:46:00 - [15]
 

wooo im famous! cool vid also lol bean

Dan Pyre
Amarr
Wolfsbrigade
Posted - 2011.09.05 16:27:00 - [16]
 

DL'ing!

can't wait to see the Ferox action Surprised

Kovorix
Matari Exodus
Posted - 2011.09.05 18:18:00 - [17]
 

Some really cool stuff here, props for flying some of the pimp you did unscouted (DG stuff, Pith b) and everything is presented really nicely. 1v1 stuff was kinda lame imo but brought me back to the days of gavin darklighter vids and stuff which is cool heh. Cap transferring domi in that gang fight was complete win, especially with all those goddamn curses. Was sad when you were shooting that sac instead of the drakes but then when he flew away LaughingLaughing. I though music was real nice and rokh footage was definitely a highlight, almost none of that around.

Overall really tremendous for a first video. My main critiques then would be fewer 1v1 fights, they tend to only be worth it when they're really really close. and also beware the limitations of stationary tank-gank ships, more fun imo to see some different tactical setups (tengu plz).

XDMR
Posted - 2011.09.05 18:37:00 - [18]
 

Originally by: Kovorix
Was sad when you were shooting that sac instead of the drakes but then when he flew away LaughingLaughing.



First thx for awesome feedback will keep your hints defenatly in mind.
About the sac and shooting the drakes... if u look closely u can see me trying to catch one of the drakes several times, but didnt wanted to engage them unless they are webbed. I was fully aware that the sac could have left the battlefield without struc damage... but I guess the pilot decided not to :P

X

Ezeria Mistanta
The Nyan Cat Pirates
Extract.
Posted - 2011.09.05 23:19:00 - [19]
 

still my hero XDMR <3

Jeicam Mmis
Bath and Body Works
S I L E N T.
Posted - 2011.09.05 23:56:00 - [20]
 

inspiring!

Bluetippedflyer
Origin.
Black Legion.
Posted - 2011.09.06 07:36:00 - [21]
 

Critical/constructive feedback: make more

Lexa Hellfury
Immortal.
Posted - 2011.09.06 10:00:00 - [22]
 

Really really enjoyed the video, couldn't stand the music (well, the first 2 songs at least).

Willl Adama
Genos Occidere
Posted - 2011.09.06 10:52:00 - [23]
 

Very very good first video.

Bit too many 1v1s for my taste too, and you could've managed your tank better at times (more baittanking especially). Other than that, lots of great and close fights with an interesting selection of ships.

and btw, active drake isn't something new at all ;)

Laktos
Gunpoint Diplomacy
Posted - 2011.09.06 13:05:00 - [24]
 

That was really awesome man, well done!

As others have said, the 1v1's can be a little dull, but everything else was heaps of fun to watch. The music I found a little uninspiring personally, but meh that's just probably personal taste.

But despite that it was a great video, definitely one im keeping, and really excellent for a first vid.

Eddie Nightside
Posted - 2011.09.09 12:45:00 - [25]
 

Dude, your clone!


 

This thread is older than 90 days and has been locked due to inactivity.


 


The new forums are live

Please adjust your bookmarks to https://forums.eveonline.com

These forums are archived and read-only