open All Channels
seplocked Crime and Punishment
blankseplocked This Is Sparta: How to Lose 3 Carriers, 2 Orcas and a C3 WH
 
This thread is older than 90 days and has been locked due to inactivity.


 
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7

Author Topic

Major PewPew
Garoun Investment Bank
Posted - 2010.03.29 00:23:00 - [31]
 

Originally by: seany1212
Good read, from the sounds of it well worth the abso loss if you gained the carrier and orca Very Happy


not to mention the faction loot, fighters, and cap mods the carriers dropped. Well worth the Rook and Abso loss imho.

Spii't Gelekk
Posted - 2010.03.29 00:24:00 - [32]
 

'dude, it's gone'
'waaait a seccconnd'


lol.

Jei'son Bladesmith
The Storm Knights
The Cool Kids Club
Posted - 2010.03.29 02:30:00 - [33]
 


BlueMajere
Caldari
North Eastern Swat
Pandemic Legion
Posted - 2010.03.29 03:53:00 - [34]
 

>faction loot

>hue hue hue

>mine

Major PewPew
Garoun Investment Bank
Posted - 2010.03.29 03:54:00 - [35]
 

i used to ♥ blue...

now </3

Zeba
Minmatar
Honourable East India Trading Company
Posted - 2010.03.29 04:46:00 - [36]
 

Epic indeed. This should be on the front page news. Get all the details together and submit it.

Boobalicious
Posted - 2010.03.29 05:14:00 - [37]
 

LOL Awesome story!! Totally epic indeed!! Very Happy

Bryan Havoc
Project Nemesis
Moar Tears
Posted - 2010.03.29 05:58:00 - [38]
 

Congrats to the Prons and Dark Horses crew, you make me proud.

Major PewPew
Garoun Investment Bank
Posted - 2010.03.29 12:36:00 - [39]
 

Originally by: Bryan Havoc
Congrats to the Prons and Dark Horses crew, you make me proud.


No mention of wieners, or my baseball...I'm upset

Bryan Havoc
Project Nemesis
Moar Tears
Posted - 2010.03.29 15:24:00 - [40]
 

Originally by: Major PewPew
Originally by: Bryan Havoc
Congrats to the Prons and Dark Horses crew, you make me proud.


No mention of wieners, or my baseball...I'm upset


Have you seen mah baseball?

So Sensational
Ministry of War
Posted - 2010.03.29 15:31:00 - [41]
 

Did you get killed IRL yet?

Fifinella
Caldari
Nosferatu Security Foundation
Posted - 2010.03.29 15:50:00 - [42]
 

Originally by: Major PewPew
First hate mail...

Quote:
I'll be seeing you
From: toothless spider
Sent: 2010.03.28 07:04
To: xxxxxxxxxxxxxx

Just wanted to let you know that I grew up in Iowa. I have a friend who is tracking you down now. You will be seeing me in the future and you will pay for what you did here....and trust me your payment is going to hurt a lot more irl then what this did in game you little *****.


safe to say this constitutes RL threats? b/c tbh im not above petitioning someone as part of my grief tactics :D


I call petitions "asymmetric PvP". You should definitely petition that one.

Gypsio III
Dirty Filthy Perverts
Posted - 2010.03.29 15:54:00 - [43]
 

When the batphone rang, I probed an exit from my WH, went 12 jumps (grabbing a Rook en route) to the wrong system, then 7 jumps more to the right system to help. I thought it would have been all over ages ago, but both carriers were still tanking fine. I applied ECM for about 30 seconds before getting an arseload of fighters on me, but after running like a girl for a bit, a logistics-Drake-o'-Doom was able to keep me alive and on grid. Those carriers were ECCMed up, but more ECM was available by then and they dropped before self-destruct timers could complete.

Dyfi
Foxridge
Posted - 2010.03.29 16:09:00 - [44]
 

I was there and did stuff .YARRRR!!

scutternut
Amarr
Posted - 2010.03.29 16:27:00 - [45]
 

Pew pew and crew,


Good work on the epic win. I will give credit where its due.


Talking about about a dead ex corp mate, that was a step below. If your going to be happy about a greif or pvp setup or epic theft... thats fine mate, you got us good.

Leave " dead " pilots outta this... That kinda crossed a line.

Grats on the Kills and thefts, but for shame on the dead person comments in local... That was kinda wrong. Oh, and while we are there... Connie ( Sonadia ) would so whoop your @$$ in a 1v1... I would bet my life on it bro. Matter of fact, i bet 100 or so people would make the same bet. So, remember to enjoy your win.... Leave dead people rest, God knows she earned it.

-Scutter -

Note: Oh, and if you have a problem with my letting you know how i feel.... Feel free to war dec us, we all look forward to it. :o)


Bryan Havoc
Project Nemesis
Moar Tears
Posted - 2010.03.29 17:14:00 - [46]
 

Originally by: scutternut
Pew pew and crew,


Good work on the epic win. I will give credit where its due.


Talking about about a dead ex corp mate, that was a step below. If your going to be happy about a greif or pvp setup or epic theft... thats fine mate, you got us good.

Leave " dead " pilots outta this... That kinda crossed a line.

Grats on the Kills and thefts, but for shame on the dead person comments in local... That was kinda wrong. Oh, and while we are there... Connie ( Sonadia ) would so whoop your @$$ in a 1v1... I would bet my life on it bro. Matter of fact, i bet 100 or so people would make the same bet. So, remember to enjoy your win.... Leave dead people rest, God knows she earned it.

-Scutter -

Note: Oh, and if you have a problem with my letting you know how i feel.... Feel free to war dec us, we all look forward to it. :o)




Impressive Stats
You sure you want that war bro?

And don't bring RL into a game and it won't get brought up in a game.

so.... ... u mad?

Alex Luther
Posted - 2010.03.29 18:03:00 - [47]
 

Edited by: Alex Luther on 29/03/2010 18:02:44
Originally by: scutternut

Oh, and while we are there... Connie ( Sonadia ) would so whoop your @$$ in a 1v1... I would bet my life on it bro. Matter of fact, i bet 100 or so people would make the same bet.



Do i sense a chance to double up my money?

scutternut
Amarr
Posted - 2010.03.29 18:52:00 - [48]
 

Havok,


Stats mean nothing on a KB. Lets not go down that road lol, that would be an epic joke. Almost everyone in eve lies on the KB. I do not know you, or your crew.. but i do know that you guys operate on a lvl of theft so lol... you get the point.

I never mentioned the IRL person before your crew did, so heed you own advice dude.


Oh and as for the war dec crap, I have no care if you war dec me or anyone else. CSI has been put to the test and will exceed your expectations. I am not currently an officer of that Corporation so i do not speak for them officially. However, if trouble wants us... We tend to be willing to answer that call.

Its up to you I guess... All smack aside, it all comes down to choice. Do I really want to act butt hurt on the forums? No not really. Did you offend me with your comments? no, your alliance mate PewPew did.

Back to my original comment, leave Sonodia alone. Too many people know her, and her story.. As for the theft and hard work put in by your alliance mates... good job.

BossDrum
Project Nemesis
WE FORM VOLTRON
Posted - 2010.03.29 19:09:00 - [49]
 

Originally by: scutternut
Havok,


Stats mean nothing on a KB. Lets not go down that road lol, that would be an epic joke. Almost everyone in eve lies on the KB. I do not know you, or your crew.. but i do know that you guys operate on a lvl of theft so lol... you get the point.

I never mentioned the IRL person before your crew did, so heed you own advice dude.


Oh and as for the war dec crap, I have no care if you war dec me or anyone else. CSI has been put to the test and will exceed your expectations. I am not currently an officer of that Corporation so i do not speak for them officially. However, if trouble wants us... We tend to be willing to answer that call.

Its up to you I guess... All smack aside, it all comes down to choice. Do I really want to act butt hurt on the forums? No not really. Did you offend me with your comments? no, your alliance mate PewPew did.

Back to my original comment, leave Sonodia alone. Too many people know her, and her story.. As for the theft and hard work put in by your alliance mates... good job.


We all play eve cause our rl is lacking and our mothers never hugged us. i'm not sure what you mean by "Stats mean nothing on a KB. Lets not go down that road lol, that would be an epic joke." ??

Sandra River
Posted - 2010.03.29 19:13:00 - [50]
 

Edited by: Sandra River on 29/03/2010 19:14:00
lol, win

Ten Tron
Project Nemesis
Posted - 2010.03.29 19:17:00 - [51]
 

I've got a lot of crap on my mind.
My miss's freaking aunty just croak'd it earlier tonight.

Iam Widdershins
Project Nemesis
Moar Tears
Posted - 2010.03.29 19:27:00 - [52]
 

Originally by: scutternut
Talking about about a dead ex corp mate, that was a step below. If your going to be happy about a greif or pvp setup or epic theft... thats fine mate, you got us good.

Leave " dead " pilots outta this... That kinda crossed a line.


We ain't the one that brought it up. We ain't the ones that crossed that line.

Originally by: scutternut
Oh, and while we are there... Connie ( Sonadia ) would so whoop your @$$ in a 1v1... I would bet my life on it bro. Matter of fact, i bet 100 or so people would make the same bet.


I, too, would make wild assurances of total conviction about something that cannot be proven.

But, before I tried to fight her 1v1, I'm pretty sure I'd want to train Minmatar to 4. I've been meaning to do that.

Bryan Havoc
Project Nemesis
Moar Tears
Posted - 2010.03.29 19:33:00 - [53]
 

Edited by: Bryan Havoc on 29/03/2010 19:43:35
Edited by: Bryan Havoc on 29/03/2010 19:42:30
Edited by: Bryan Havoc on 29/03/2010 19:37:27
Originally by: scutternut
Havok,

Stats mean nothing on a KB. Lets not go down that road lol, that would be an epic joke. Almost everyone in eve lies on the KB. I do not know you, or your crew.. but i do know that you guys operate on a lvl of theft so lol... you get the point.

I never mentioned the IRL person before your crew did, so heed you own advice dude.


Oh and as for the war dec crap, I have no care if you war dec me or anyone else. CSI has been put to the test and will exceed your expectations. I am not currently an officer of that Corporation so i do not speak for them officially. However, if trouble wants us... We tend to be willing to answer that call.

Its up to you I guess... All smack aside, it all comes down to choice. Do I really want to act butt hurt on the forums? No not really. Did you offend me with your comments? no, your alliance mate PewPew did.

Back to my original comment, leave Sonodia alone. Too many people know her, and her story.. As for the theft and hard work put in by your alliance mates... good job.


yeah... you mad. Every kill in eve is a lie...
You've insulted my e-honour and now I'm in emotional structure.

Take a good look at our latest PVP Video. Do you really want to mess with us?

BossDrum
Project Nemesis
WE FORM VOLTRON
Posted - 2010.03.29 19:40:00 - [54]
 

Originally by: Ten Tron
I've got a lot of crap on my mind.
My miss's freaking aunty just croak'd it earlier tonight.


point/web

scutternut
Amarr
Posted - 2010.03.29 20:06:00 - [55]
 

Kill boards are almost never accurate.


You can threaten your people to put up losses, almost everyone puts up kills... Some people are lasy...

Its called inflation. If you want to brag, thats one thing. Most people that pvp, let the rep speak for itself. Your people had to point to it like its epic or something..

Any corp that just points to its kill board, and says heres our proof we are good.. Makes some eve pilots chuckle...

Any system that is managed by the people in its principle intrest provides the apperance of a conflict of intrest...

In laymans terms, if you control the KB chances are high its not accruate.

Zer0 kooL
We No Speak Americano
Posted - 2010.03.29 20:07:00 - [56]
 

Originally by: BossDrum
Originally by: Ten Tron
I've got a lot of crap on my mind.
My miss's freaking aunty just croak'd it earlier tonight.


point/web


Im down...

Bryan Havoc
Project Nemesis
Moar Tears
Posted - 2010.03.29 20:13:00 - [57]
 

Originally by: scutternut
Kill boards are almost never accurate.


You can threaten your people to put up losses, almost everyone puts up kills... Some people are lasy...

Its called inflation. If you want to brag, thats one thing. Most people that pvp, let the rep speak for itself. Your people had to point to it like its epic or something..

Any corp that just points to its kill board, and says heres our proof we are good.. Makes some eve pilots chuckle...

Any system that is managed by the people in its principle intrest provides the apperance of a conflict of intrest...

In laymans terms, if you control the KB chances are high its not accruate.


If you want to believe that we don't post losses and all of our kills are fake, that's fine. I wouldn't expect someone like you to comprehend just how good we are. It must seem impossible. I'm flattered tbh.

btw, you might wanna zip up, your noob is showing.

Iam Widdershins
Project Nemesis
Moar Tears
Posted - 2010.03.29 20:15:00 - [58]
 

Originally by: scutternut
Stats mean nothing on a KB. Lets not go down that road lol, that would be an epic joke.


Numbers and math: The original Epic Joke.

Originally by: scutternut
Kill boards are almost never accurate.

...

In laymans terms, if you control the KB chances are high its not accruate.


TBH, we lol at each others' stupid losses more than you do.

As for conflict of interest... if you are so butthurt that we lie all the time, go look at Battleclinic. Every time someone's cat kills a bird, it gets posted to Battleclinic. If you argue that we intimidate people into not posting our losses there, I can recommend some prescription drugs for you.

scutternut
Amarr
Posted - 2010.03.29 20:17:00 - [59]
 

Edited by: scutternut on 29/03/2010 20:33:17
I am not mad, i was offended at pew pew's mouth. :o) use your words and not put yours in mine.. thats just nasty :0)

Note: I was not even looking where that link went to... lol you linked an allince we have been with for 20 days... less than 30 for sure. Ok, laugh away... i thought that was a link to your KB and did not even look. I guess that makes me a noob for not even wanting to see your stats..

So go ahead and laugh at me, for thinking your ******ed for pointing out your kill board. :0) i guess i earned it.

So if your going to list yours i guess i can show ours... CSI

Zer0 kooL
We No Speak Americano
Posted - 2010.03.29 20:26:00 - [60]
 

Originally by: scutternut
Edited by: scutternut on 29/03/2010 20:23:15
Wow, kinda getting out of proportion here.

Thanks for listening to what I had to say.

Should you have anything else to say, bring it to the battlefield....

Thanks,

-Scutter-

P.S. - I am not mad, i was offended at pew pew's mouth. :o) use your words and not put yours in mine.. thats just nasty :0)

Note: Battleclinic link was not up when i made my comment, still though... if you have to tell me your good, and not let me read for myself when i check.... lol i call that questionable.


He still mad...


Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7

This thread is older than 90 days and has been locked due to inactivity.


 


The new forums are live

Please adjust your bookmarks to https://forums.eveonline.com

These forums are archived and read-only